Cafebar.se

Efter att jag haft sönder våran kaffemaskin köpte vi i panik en ny på Netto för 100 kr....big mistake I tell you! Kaffet smakar verkligen skit, typ kemikalier. Det har till och med gått så långt att jag inte ens dricker kaffe hemma längre utan köper på väg till jobbet (vilket blir väldigt dyrt i längden). Jag skulle gärna vilja ha en riktigt fin kaffemaskin som gör riktigt gott kaffe. Jag tycker att det är något värt att investera i! Jag klickade in på Cafebar.se och hittade några otroligt fina kaffemaskiner som jag gäääärna hade velat ha! Kolla in den här till exempel: café bar enjoy 
 
 
Tänk att få färskmalet kaffe varje morgon! LYX! Nu kanske jag bara drömmer, men tänk om man hade en sån underbar kaffemaskin, då skulle man aldrig behöva köpa kaffe på något café eller liknande (som jag tycker alltid kostar alldeles för mycket och som på flera ställen smakar ljummen mjölk) Vi får väl se, när jag har tagit examen och får jobb kanske jag har råd att köpa något sånt här lyxigt! Eller så ska jag vara extra snäll mot min sambo som faktiskt har jobb och fast inkomst! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0