Sponsrat inlägg: Telia HBO

Om det finns något som jag är nästintill besatt av så är det vampyrer. Inte på riktigt då, men både serier och filmer med vampyrer har blivit en riktig hit! En av de bästa serierna jag har sett är True Blood. Serien handlar om en helt vanlig tjej som heter Sookie som blir kär i en vampyr, Bill. I serien är det inget konstigt att vara vampyr, utan alla vet om att det finns vampyrer och de säljer till och med den såkallade drycken "true blood" på barer och i affärer, som är en typ av syntetiskt blodalternativ. Jag vill inte avslöja för mycket men det är en väldigt spännande serie där allt går från att vara ganska normalt till helt onormalt. Och så måste jag ju tillägga att snygga Alexander Skarsgård är med och spelar en Svensk vampyr. Jag började kolla på True Blood innan det kom till Sverige men nu kan man se det genom Telia digital-tv. Jag läste till och med att man kan skaffa HBO (den kanalen där serien visas) GRATIS i sex månader via Telia digital-tv. Hur bra är inte det?! Läs mer och beställ HBO!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0