Bellbox

Jag tycker ofta att det är jobbigt att jag tvättar håret ena dagen och sen nästa dag är det smutsigt igen. Jag kan till och med tvätta håret på morgonen och sen är det fett på kvällen. Det är ju inte bra att tvätta håret för ofta men om jag inte ska behöva skämmas ihjäl så måste jag tvätta håret varje dag.....OM jag inte använder torrschampoo! Jag upptäckte det ganska nyligen, innan det hade jag mjöl i håret ibland! Jag har hittat en sida (www.bellbox.se) där de säljer alla möjliga sorters hårprodukter, där ibland flera olika märken med torrschampoo. Det finns ett märke som jag har fastnat extra mycket för som heter Vision Spray and Clean. Den är väldigt prisvärd och räcker mycket längre än de man köper på vanliga affärer. Jag brukar spraya lite i rätterna om jag märker att håret börjar se lite fett ut, så der det genast fräschare ut. Måste absolut prövas om ni inte redan har gjort det! Klicka på länken för att komma till sidan: Torrschampoo 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0