Sponsrad video - Nya Windows 8

Har ni sett nya Windows 8? Det är så coolt! Det är helt annorlunda jämfört med hur Windows har sett ut förut. Det känns lite mer som en smartphone, med appar och så. Allt i Windows handlar om dig, ner till minsta detalj. Som skärmen som visas när din dator är låst – du kan själv välja vilken bild som visas. Du ser snabbmeddelanden på låsskärmen utan att behöva logga in eller öppna något program. Min pojkvän är helt besatt av nya Windows 8 och har tjatat om det sedan innan det ens hade kommit ut. Det kan nog vara lite svårt att lära sig allt det nya men jag tror att när man väl fattar så är det mycket lättare och mer användbart än det har varit tidigare. Kolla på videon jag har lagt upp nedan för att se vad jag menar!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0